Major Apotheken vindt klanttevredenheidsonderzoek heel belangrijk 

Wij hebben de afgelopen 25 jaar in De Ronde Venen geleerd dat het heel belangrijk is aandacht te geven korte wachttijden, vriendelijk personeel en natuurlijk goede voorlichting

 

Personeelstraining staat bij ons hoog op de ladder. Alle 45 personen, die bij ons werken in diverse functies, worden regelmatig getraind. Goede voorlichting is het meest leuke aan ons beroep, want daar hebben we voor geleerd. We doen dat dan ook graag! 

In Wilnis-Dorp Medisch Centrum worden binnen twee uur medicijnen geleverd aan de balie, in de 24/7 afhaalautomaat of gratis thuis bezorgd. Zo hoef je niet te wachten aan de balie totdat je een keer aan de beurt bent. Stel dat er iemand voor je is met een moeilijker recept, dan hoef je niet te wachten totdat dit geheel afgehandeld is. Je krijgt snel uitleg en je beslist zelf waar en wanneer je medicijnen wilt hebben.

Herhaalservice van medicijnen die langdurig gebruikt worden op voorschrift van de arts vinden wij belangrijk. We willen graag op tijd aangeven dat er weer nieuwe voorraad nodig is vanwege de therapietrouw. Onregelmatig gebruik van chronische medicatie is niet de bedoeling en wij leggen graag het "hoe en waarom" uit van een medicijn. Wij bieden deze service standaard aan en de huisarts in Wilnis-Dorp Medisch Centrum staat geheel achter deze werkwijze.

We zijn continu bezig met de controle van wisselwerking en juiste dosis bij binnenkomst van nieuwe recepten van onze patiënten. Bij nieuwe patiënten kijken de apothekers standaard naar alle medicijnen die gebruikt worden en overleggen met de arts indien dit nodig is. Een veilig gevoel!